det finns ingen som kan stoppa oss, vi är leksand!

Hemkommen från en Leksands kryssning på Vikinig Line.

Jag tilslammans med några underbara klasskompisar har jobbat under denna resa, Det var Amanda & Michaela som varit med i projkektgruppen för att ordna detta event, så jag måste börja med att jag är stolt över er!

Dessa dagar har vi hjälp och tagit emot passagerare, serverat dom med leksands knäckebrö och varit till hands för personalen som har behövt oss. Vi har haft antal olika utstysels som tex, Domartröjja, kock - kläder & "Jag var ombord" tröja, så vi har verkligen varit snygga.

Jag är otroligt nöjd med hela upplevelsen och vårt engagemang och sammarbete.
Ni är värd mycket sömn nu och krya på er ni som är lite mindre friska haha :)

under denna kryssning kändes det som om leksand var min hemma ort, fast just nu är det ju det så.. men men. . ♥

xo xo eran sara :)


Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

Kommer du hem i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback