långa nätter

Just dessa kvällar är dom mest fanastiska jag vet .. Tv mys , god mat & två riktiga vänner. Maria & Amanda ♥

Dessa dagar som nu har varit har jag spederat mesta dels med Amanda & Hennes vän Tommy som har varit på besök, vi har visat tommy runt och sedan sett film & bio , det har varit mysiga dagar.

I morgon ska jag försöka komma upp i tid, jag och amanda ska försökaa hinna med en shopping runda i underbara gävle, kanske vi ska köra med en fika också. vi får helt enkelt se.

Nu ska jag lyssna på musik & prata vidare med Josefine på msn ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Jo'

Lätt att vi ska darlooooooooo <3

Postat av: Amanda

Jag älskar oxå att umgås med dig gumman

kommer kännas jättetomt och ledsamt när du åker : (

Jag avundas dina vänner i leksand som får ha dig där, du är en toppen vän glöm aldrig det!



PUSS!

2009-08-17 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback