stockholm ,vilken vacker stad

ja det måste man säga,men det är tack vare fina människor & bra musik ,samt den otroligt fina solen så älskar jag stockholm, men även staden på något vis.
i går var var det lady gaga på grönan och vilken artist, det var otroligt bra från början till slut.
nackdelen med konserter är alla otroligt egocentriska människor. men det får man leva med tyvärr. önskade jag hade ett par platåskor. hela dagen var annars underbar, jag & amanda tog oss igenom berg & dalbanan, så vi är stolt. måste även säga hur stotl jag är över mitt och amandas samarbete i storstaden, vi hittar verkligen :)

i kväll blir det film & mys med fina tjejer.
sen blir det nog sola i morgon.

PUSS ♥


ibland vill jag också vara egocentrisk... men på rätt sätt.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback