Tillbaka

hej.

Nu är jag tillbaka i mitt andra hem, leksand med min underbara familj som består av fantastiska människor som hela tiden gör mig glad. . ♥ så sant så man nästan inte kan tro det.

Jag och malin har fått en ny kombo, Amanda som är så himla välkommen, just nu är det bara jag och amanda  i stugan och vi har det hel mysigt. I går blev det myskväll med Amanda, Jessica & Anna. Blev nog uppe till runt 1.

vi har även hunnit med en rekresa, för vi ska jobba på Viking Line nästa vecka, så vi hade lite konferens på båten och resten av tiden spenderades tillsammans med god mat, gratis vin & en del drinkar. Jag tror att nästa vecka kommer bli kanon, vi kommer göra ett riktigt bra jobb tillsammans. :)

Nu ska jag o amanda käka lite, sen blir det fix för vi ska på kräftskiva i kväll med alla nya ettor och gamla tvåor.

Föresten bor Anna & jessica bara ett sten kast bort, vi ser deras stuga från vårt köksfönster, Kanon!!

PUSS ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Hoppas kräftorna smakade ;) haha...

Om du bara viste vad Lassasvägen/Lövängsvägen är tomt utan min favorit Sara : /



Gaaah imon börjar jag skolan- pirr i magen!



Saknar dig

Love you

Pusspuss

2009-08-23 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback