All i what for christmas

Is you ♥

Klar med min nya design nu, har hållt på hela dagen för jag hade verkligen ingen inspiration, men nu snöar det på sidan och det finns en liten söt bild på julkulor samt lite andra fina bilder, sen har bakgrunden byts ut.
Blev nöjd i allafall, får se hur länge det varar tills jag byter igen haha.

I dag har vi bara tagit det lungt, Josefine blev sjuk efter sin spruta och jag har känt att jag inte helt är 100% när det gäller att vara på topp..

Måste skicka ett litet medelenade till familjen där hemma och säga att jag saknar er mest.
Syster, jag kommer vara så stolt över dig i helgen, du är min lucia i allafall ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: brallan

Detta gjorde du bra SURA!! skit mysigt vart de hihi!!



Hoppas ni blir bättre snart puss puss

2009-12-09 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback