Bilder från 06 - 07, hämtad från min Bilddagbok.

Angelica alas Blåbär.

  
   

Det finns en hel del bilder på mig och Angelica, men här är bara några av dom.
Vi stod varandra väldigt nära, så nära så ingen kan riktigt förstå, inte ens vi själva förän nu i efterhand.
Jag saknar henne och vårt starka band.


Maria

    


Mycket har vi gått igenom och många minnen har vi samlat på, även olika hårfärger har vi hunnit med under denna tid, men så tacksam som har funnit min bästa vän!


och lite mer bilder bjuder jag gärna på:

    


Sådär, nu ska jag sova.
Ibland kan det vara skönt att logga in på min gamla bilddagbok och se tillbaka på åren, speciellt under denna period, något säger mig att den alltid kommer ligga min väldigt varmt om hjärtat.

Kanske borde göra en sån här på det gångna året, men vi får se om det dyker upp.
Kära ni, nu sover vi. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback