Dagen efter årets höjdpunkt.

Ja nästan så, julafton är ändå en högtid som man lägger ner mest tid och pengar på men ack så mysig den här tiden på året är speciellt om man får uppleva den med sina nära och kära.

Tänkte bjuda på lite bilder från min julafton.


Syster & Jag


Den efterlägtade jultallriken


Min Mysiga Kusin Jerry


Tomten "Pappa"


Julklappar: Solpuder + borste + mascara från lancome, Calle kristianssons skiva, Dolce and Gabbana parfym, presentbox samt en limit edition utgåva med 4 små 20 ml flaskor, Sminkborttagning från clarins och en box samt väska som innehåller mascara , 3 ögonskuggor, 2 läppgalns och foundtion. + lite andra saker som inte e med på bild, är jag otroligt tacksam.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback