Fun House

Nu har jag varit hemma hos mina kusiner med hela (nästan) släkt på mammas sida. vi har fikat och haft det riktigt mysigt, det är inte ofta alla är samlade, det e på födelsedagar och traditioner, men det är tur man har en sån fin släkt att fira dessa dagar med.

i kväll som sagt har jag inga planer, börjar klia lite i mina fingarar för jag är rätt rastlös av mig och vill hela tiden ha saker att göra eller iallfall umgås med någon, får se om jag träffar amanda senare eller om jag träffar maria. eller vem vet, båda två haha.

är riktigt party sugen och smsade nyss med Hanna, och lika hon, så vi taggar till tills i morgon.


Någon mer som vill följa med?

Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Åh gumman, tack detsamma! :)



Men du, underbart att du har en by the river där! I like ;) hihi. Ska vi kanske köpa oss sen sån och ses innan jag åker? :)



Puss älskar dig

Postat av: matilda

ha så kul, vi kanske ses :)

2009-12-26 @ 22:49:45
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback