Gårdagen

Gårdagen började som sagt med Lucia på skolan, sedan drog jag och josefine till tåget som gick 13.08, vi hade sällskap till borlänge där jag fick byta tåg. var hemma i sandviken vid 15.21. då blev det fika med mamma o pappa och packa upp lite. sedan drog jag ner på stan, in på kicks en sväng och sen vidare hem till Nattis, där även Diva och Lykke var. Vi satt och snackade och myste. Jag bara älskar henne, för hon sprider så mycket glädje, hon är och förbli en av dom bästa! ♥

Sen kom maria, så vi drog till ica och inhandlade mat och godis, sen blev det idolmys med henne och malin. Otroligt bra idol final, men slutet var jag inte helt nöjd med. men som jag skrev tidigare, calle är min idol ändå.

Puss♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback