Julmys med familjen

Nyss hemkommen från ännu en dag på kicks, jag bara älskar att jobba under julen, alla är så himla trevliga och man får verkligen visa sin säljarsida trots att det inte är så svårt att sälja vid denna tid. Men på med leendet och sen är det bara att köra på. har jobbat med alla tjejerna på kicks och vi har en riktigt härlig stämning.

kvällen kommer bestå av julmys med familjen. Blir lite julskinka med rödbetssallad (har sparat mig) och några glas med julmust hihi. sen är det uppesittarkväll på bingolotto, de burkar alltid bli att man tittar på det. kanske att kvällen erbjuder något mer roligt. vi får helt enkelt se =).

Alla julklappar är inhandlade (skulle behöva köpa något mer åt maria) men det kan man alltid lösa med några knep, ett papper och en penna .. haha. Så nu ligger alla under granen och jag tror mamma o pappa o syster kommer uppskatta sina julklappar.

nej nu ska jag fortsätta här, måste hitta ett rim till min julklapp som vi ska byta i morgon med släkten.
Hoppas eran kväll blir mysigt.
Puss & kram ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback