Lista när man har tråkigt.

Du heter: Sara Therese Eriksson

Smeknamn: Sura, Sarabie men mesta dels för Sara, kanske har några fler men men.

Låt som du när du är ledsen sörjer till: Något med Melissa Horn e alltid bra!

Vad tror folk om dig: Helt ärligt så vet jag inte vad folk tror, men jag hoppas dom har en bra uppfattning, annars kvittar det faktiskt.

Stämmer det: Jag måste själv säga att jag är en bra person, annars hade jag direkt ändrat på mig!

Vad får du oftast komplimanger för: Min Hy eller mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon: Det beror nog på personen.

Hur imponerar man på dig: Var dig själv.

Brukar du skratta för dig själv: Ja de händer ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Hela göteborg va över lyckliga igår (utan ja) för det kom snö. Men nu e de bara slask överallt ist. Haha! Tji fick dom :)"

Var bor du: Sandviken & Leksand.

Trivs du där: Jag trivs på båda ställena, Just nu mest i leksand pga stämningen och människorna.

Äger du några Converse: Nej.

Brukar du bli för full: Nej, lagomt mycket.

Är du allergisk mot något: Pälsdjur (mesta dels katter) .. minns inte något mer.

Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Besluta mig om Lia plats till våren. Annars min examen i Maj.

Hur svarar du i mobilen: "ja det är sara, eller hej" känner jag personen bra kan det bli något med "Hej vännen"

Vem ringde du senast: Kicks.

Vad sa den du senast pratade med i telefon: Att hon skulle kolla upp om hon kunde lösa måndagen.

Antal timmar sömn i natt: 9 timmar ungefär.

Sov du ensam: Nja i sängen men inte i rummet, bor just nu med två personer i en etta på 20 km2

Brukar du komma i tid: Alltid.

När mår du bra: jag mår bra när jag har människor som får mig att må bra i min omgivining, annars när nya minnen skapas.

När blev du fotad senast: I söndags.

Hur känner du dig nu: Faktiskt lite förvirrad över hur jag ska ta ställning till projektet.

Vanligast färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Jag har inget emot fötter. (beror ju på vems de är)

Vad saknar du: Att får vara hemma i Sandviken mer än en helg.

Hade du en bra kväll igår: En mys kväll med Josefine är aldrig fel.

Favoritdryck på morgonen: Vatten.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23 - 00 (när man ska upp) annars alltid efter 00.

Är du blyg: När jag känner mig obekväm, annars inte.

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Vill du hellre ha mail än brev: Ja det gör jagg.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det skulle inte sitta helt fel.

Har du spytt offentligt: Nej.

Är du nöjd med ditt liv: Just nu är jag lycklig som har livet i sandviken och leksand.

Är du bortskämd: Jag hatar ordet bortskämd, men mamma o pappa ställer alltid upp!

Vad gör du i morgon: Det beror på, är iallafall i Leksand och jobbar med projekt.

Vad är det värsta du vet: Falska och respektlösa människor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: För mycket. Beror på vart man befinner sig, I Leksand finns inte samma utbud som i Sandviken, så där blir det mindre.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Sara Löfgren, för hon inspirerar människor med sin musik samt att vara sig själv.

Vad längtar du till: Julafton just nu, annars en solig dag i ett varmt land hade inte varit fel.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag.

Vad använder du för shampoo: Tresemmé.

Vad är det finaste du fått: kärleken från min  familj o mina vänner.

Hur gammal är du: 22 år.

Du samlar på: Inget..

Gröna eller röda äpplen: Beror på vad jag vill ha.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maria.

Gillar du golf: Nejj.

Vilken tid gick du upp idag: 8.45 (fast låg kvar till 9.00)

Har du sovit i den egen säng i natt: Nej, Johns Soffa.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Det är något av det mest naturliga.

När grät du senast: Minns inte, små tårar till galan i går iallafall.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa allt jag vill ha. (en miljon är ju bara en försmak på miljonär .. jag och maria har många åsikter om de där, så vill ni ha en het diskution ta upp detta haha)

Bär du glasögon eller linser: inget, men bör ...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: efter 12.00 helst.

Vill du gifta dig: Spelar ingen roll för mig.

Vill du ha barn: Ja med rätt person.

Solar du ofta: Inte solarium, (man förstör bara huden) Annars på sommaren.. eller om man får chansen att besöka ett land som har sol! haha

Är du bra på att laga mat: på husmanskost, ja.

Är du flygrädd: Ja lite.

Hur vig är du: Nej

Är du musikalisk: Nej, men sjunger ändå.

Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta.

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, något händer nog. 

Tycker du om sushi: Usch Usch Usch... FISK? jag e allergisk.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nej, är för van HAHA.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har hänt.

Senaste låten du hörde: något med Melissa i går Natt.


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback