Söndag

Just nu sitter jag i min säng, helt ensam i hela huset och det är rätt skönt faktiskt. Mamma o Pappa är på kalas och syster sitter i en bil någonstans i sverige på väg hem från Ullared. Så jag sitter och lyssnar på musik, i klädd myskläder och oborstat hår, inget smink men så får man se ut när man inte har lust att göra något annat.

i går så tog jag hand om mina små vänner Lykke Li och Diva. Vi hann med allt möjligt, umgås med amanda, tanja och malin, och en hel del mys. efter det så lämnade jag dom hemma hos maria.

Vi får se vad kvällen erbjuder mig, i morgon blir det en hel dag med Josefine och lite jobb i Falun.
Ha en fin kväll, vi hörs säkert senare.


Tänkte bara säga att jag saknar min vän Anna och underbar Göteborg. ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Ja haha vafan, tänkte inte ens på att du inte var med på headern. Det får jag ändra. Men såg du att du va med på min tavla ovanför sängen? Där får bara speciella människor vara med, hihi. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback