Vill ni veta vad jag gjorde i Göteborg?

Läs då detta..

Torsdag
Började min resa vid 5.58 och tåg resan gick bra, Anna och mikaela mötte upp mig vid tolv när mitt tåg anlände till underbara Göteborg. Vi drog direkt till deras lägenhet och den var hur mysig och fin som helst (dom har flyttat till större). Efter det blev det en sväng till Backaplan för att kika butiker, sen blev det lite mat och efter det bestämde jag och Anna oss för att åka in en sväng till stan för att möta upp Amanda för en mysig fika på Vanlij. Efter det blev det en handbolls match och sen avslutade vi kvällen med godis och "flickan som lekte med elden".

Fredag

Jag och Anna tog en välförtjänt sovmorgon och begav oss sedan till nordstan där vi kikade runt i butiker och handlade lite granna, sen var även idol där så vi lyssnade lite på Mariette , Eddie och Rabih. (Mariette fick oss båda att bli knäsvaga) efter några timmar på nordsta mötte vi upp Mikaela och Terran för att sedan åka till Freeport och kolla runt lite, samt att Anna skulle hämta lite saker, efter det blev det en sväng till bergsjön (tror ja) och sen hämtade vi upp Challe och sen avslutade vi kvällen med Idol och ett glas vin, även Amanda kom dit och umgicks med oss.

Lördag

Under lördagen drog jag amanda mikaela och anna till Liseberg för att mysa runt på "julmarknaden" och bara ta in alla julkänslor, vi käkade mini donuts och drack glögg. vi tog även en sväng i lisebergs tornet. efter det var det bara att åka hem och käka lite och börja fixa oss inför kvällen. Vi blev en aning sena men vi tog i kapp det rejält och vid åtta tiden började folk rulla in, först var det Terran och Challe och sen kom även amanda. Under kvällen hann Calle och hans två vänner , Erik med två vänner samt mario komma dit, vi spelade tre-man, ett nytt tärningspel som går ut på att dricka mycket, även lite öl spel. Vid tolv snåret drog vi in till stan och vi körde på det säkra kortet, Gretas. Vi hade riktigt kul, dansade hela natten, drack lite drinkar och träffade roliga människor... :)
Sen tog vi taxi hem, jag amanda och anna. jag och anna snackade en hel del innan vi somnade, men sen supade vi båda i säng.

Söndag
Dagen innehöll, god mat, bra tv program och mycket trevligt sällskap!


Försökte sammafatta de mesta, men man vill alltid skriva mer..
Bjuder på dessa få bilder jag tog.





Amanda, Anna & Mikaela, tack för en fantastisk helg.

Puss ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Låter som du haft en fantastisk helg gumman : )

Ringer upp dig så fort jag kan.

Miss you puss puss

2009-12-08 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback