22.02

Hemtex i dag =)

Nu kände jag mig äntligen bättre och kände att jag kunde åka i väg och jobba igen på hemtex.
Kom dit och fick direkt lära mig kassan ännu mer, så jag har stått i kassan hela dagen och fixat med annat samtidigt. Men det kändes jätte bra och jag kände att jag fort lärde mig grunden i deras kassa system, fick även massa beröm för det. :) . . men tackar vet jag Kicks system där är alla priser in programerade och alla kampanjer förutom vissa saker. Här är inget sånt inprogramerat, så nu ska jag plugga priser, tack vare Linda så skrev hon ner det vanligast :)

Ska dit i morgon också, även fredag om jag inte blir sämre, men det ska jag vell inte =)
usch jag som ofta blir åksjuk när jag åker buss i vanliga fall.
tänk er att vara illamående innan man kliver på bussen och skall åka 3 olika bussar dit och 2 bussar hem.
Men jag står ut, det är faktiskt inte så långt kvar nu , tackar vet jag körkort haha =)

i dag drog jag hem till nattis och när hon var och handlade så städade jag hela hennes lägenhet, ibland kan man vara en extra fin vän haha =) och hon blev överlycklig. :) sen bjöd hon mig på Mat , tack för det hjärtat.

Nu ska

Skriv en kommentar här
Postat av: Anonym

Visst är det krånligt med alla rabatter och skit dom har på Hemtex!? :P Vet du vad, jag och mickis ska bo ihop sista tiden i Lekke :P haha. Puss <3

Postat av: Josefine

Ja, men vi har en liten fusklapp som tur är :D hehe. Stuga 13 blir det, känns rätt skönt faktiskt :D hihi. puss

2009-02-11 @ 23:14:33
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback