Äntligen Fredag

Nu har det kommit till fredagen och det känns helst sjukt hur fort tiden försvinner förbi. Sista dagen på Hemtex i dag, kändes otroligt konstigt att man inte skall dit någe mer nu. men det var en himla bra dag och fick bra omdömen. =) Jag jobbade i dag mellan 8 - 13.00 sen bar det i väg till kicks där jag jobbade mellan 13.30 - 17.00. Så jag har haft fullt upp hela dagen. Va även ner på systemet och hem och käkade hos Maria. I morgon blir det maskerad.. jag blir nog pirat, fast med Stil haha . Så vi får helt enlektl se .. föresten fick ett samtal av grannen i leksand. dom hade fått myrinvation , (inte jätte mycket) så troligtvis har vi det också. men antisimax skulle komma nästa vecka och fixa de dära. Hoppas att det blir bra i vår stuga, ska verkligen ta och snacka med dom på måndag . . ÅH på söndag åker jag tillbaka, Lycklig Sara. Fast kommer kännas tomt utan familjen och maria o nattis. <3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback