Bästa Medicinen i världen.

Det måste jag så påstå är vänskap.


I dag har jag hunnit träffat många fina vänner , och nu mår jag mycket bättre, får hoppas att det håller i sig nu. Kanske att jag behövde komma ut från min säng och vara lite social , (men såklart måste det varit en annan orsak varför jag mått som jag mått, men vi kan ju hoppas att detta hjälpte)

Så först i dag var jag hem till maria och kim.
Sedan var jag hem till Nattis.
Sedan åkte vi tillsammans till Sanna där maria, kim , josef, angie och sanna var.
Efter det åkte vi till Klaras , där det var karaoke och där träffade jag en hel den mysiga människor. Men speciellt uppskattat var det att träffa min kära Jenny, min barndomskompis. 

Så jag kom ungefär hem för någon halv timme sen =) , har tvättat av sminket, borstat tänderna och kollat in alla bloggar som man bevakar dagligen , tänk vad beroende man kan bli haha. 

i morgon blir det Valbo, måste försöka hitta något till maria, tänka sig att min bästa vän fyller 25 år på söndag. Så jag tar med mig Nattis och åker in . 

nej nu tror jag att jag ska sova.
men hoppas ni mår bra.

  
jag saknar dig ! och tack för att du fixat solglasögonen! du är bäst. <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Sötnöt, saknar dej med. Inga problem vetdu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback