bra början på dagen

Jag började må illa redan när jag vaknade i dag.
men struntade i det , fixade mig och åkte med bussen till gävle.
men på vägen in kände jag att jag mådde mer illa och när jag klev av bussen bestämde jag mig för att det inte skulle gå att åka till praktiken, speciellt om man måste vara bland folk hela tiden. Så jag ringde min butikschef och hon ansåg att det var bäst för mig att stanna hemma. Så jag tog bussen hem igen, sen hämtade pappa mig.
Så nu mår jag lite bättre men inte helt. har känt hela veckan att jag inte mått bra, men man måste ju visa vad man går för under sina praktikveckor och jag blir aldrig sjuk annars.

Men jag ska vila nu, och försöka få något  i magen, sen blir det stockholm trots allt.
har ju faktiskt fixat biljett och ser framemot att träffa Amanda och Michaela.
Men ha det så bra vänner.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback