delade känslor

hemma från krogen , just nu med delade känslor.
Det är jobbigt att behöva se in i sina två bästa vänners ögon och säga hejdå, jag åker som sagt i morgon. Där man får ett svar, kan vi ta detta i morgon, jag klarar inte detta just nu samt ett svar med åkt in, snälla åk inte. Jag ser hur mycket  dom två behöver mig just nu och det var med rätt tillffälle att jag kom hem under denna period för det har hänt så mycket.. Dessa två personer är dom personerna jag skulle göra allt för , men i denna situation ser jag från min sida. Med delade känslor åker jag tillbaka till nyfunna vänner men med tankarna hos er. jag önskade jag kunde dela på mig så jag kunde sitta hemma hos Maria och krrama om henne, sitta hos Nattis och krama henne samt vara i leksand. Men jag älskar er över allt annat , det finns inga som tar er plats någonsin. Men just nu huger det till i hjärtat när jagn ser in in era ögon och läser av dom.." jag klarar inte detta utan dig, åk inte, åk inte .. snälla åk inte .. "

men jag måste , jag älska er. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback