lördagskväll

Vilken kväll alltså . .

Började med rätt slapp förfest där folk spelade poker och var osociala men tur att vi brudar kan dra upp stämmningen själv med kameran och drinkar =) .. blev nog för många Tequila drinkar, fyfan just nu.  Amanda kom även dit och var lite social med oss, alltid trevligt =) .. Sedan blev det Lobby och vi dansade på som vanligt , uppstod lite missförstånd mellan mej o en annan som jag egentligen inte borde ta. men i bland ställer man upp för vänner i fel situation. men men det löste sig. Sedan dansade vi på och nattis drog hem tidigare, vilket var väldigt synd . men när vi sedan kom ut, jag o maria. då drog vi till Elvis där vi hämtade upp Kim o gänget. Drog hem till Kim o maria på efterfest (jag går aldrig på efterfest för det är så tråkigt), Blev kvar där någon timme knappt. sedan tog jag med mig diva hem till mig och sov =) .. tack för en bra kväll trots allt , jag älskar er.
Anna, jag saknar dig min vän!


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback