måndag

Måndag , Vecka 6 och mindre än 3 veckor kvar tills Leksand.

Började klockan 08.00 i dag på hemtex, jobbade till 15.30.
Kändes otroligt skönt att åka bil i dag, både hem och dit. Men i morgon blir det buss , om jag hinner dit. för jag har tandläkar tid klockan 12.10 . ska på undersökning, för jag tror jag har tål (brukar alltid ha det!) Så vi får helt enkelt se.

Nu bestämde jag mig för en kväll hemma i sängen, framför tvn och dator.
Mår inte helt 100 % för min röst försvinner lite då och då och jag börjar nog bli sjuk.
inte så konstigt när man har folk runt om sig som är jätte sjuka / eller har varit.


ibland önskade jag att tiden gick fortare.
Jag är nog den som längtar mest tillbaka till leksand.
Men jag behöver komma dit och Ladda batterierna igen .. =)


Jag och Diva från i går.


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

Fy fan va tiden har sprungit iväg, helt jävla otroligt!!!! miss u!!!

Postat av: Jessica

Ja, Leksand är hur mysigt som helst! :) Jag har bestämt med Malin nu att jag ska komma till er och hälsa på någon gång framöver ;D

2009-02-03 @ 08:06:55
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback