mysigt.

I dag känner jag mig bättre, jag hoppas jag inte behöver känna illamåendet något.
men jag börjar bli lite förkyld, men men sånt kan man alltid leva med.

Jag känner verkligen att jag aldrig brukar vara sjuk,
jag blir verkligen jätte rastlöst och känner mig helt värdelös när jag bara ligger inne.
Inte ens nu tänker jag att jag förtjänar att bara vara hemma. men men.
jag är så van att ha folk runt om mig hela tiden. jag älskar att umgås med mina vänner.
Så jag får se till att jag hinner göra det dom dagarna som är kvar innan jag åker till leksand igen.

Så i dag ska jag nog se på lite film och bara ta det lungt.
Kanske att jag tar en promenad, men det är faktiskt väldigt kallt, men man får helt enkelt klä på sig mycket kläder.

Satt och kollade i lite kataloger i går på kläder, nu vill jag verkligen ha vår / Sommar, så man slipper dunjackan och kan ha fina vårjackor, någon snygg kavaj och pumps eller snygga sneakers , =) så jag kanske ska ta och beställa hem lite.

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Håller med, längtar också till våren/sommaren :)

Krya på dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback