Onsdag

Min dag på hemtex har gått bra, börjar med lite saker inför en ny kampanj i morgon, så jag ska dit till åtta i morgon och förbereda och bygga om på kampanj ytan =) , Föresten blev jag erbjuden en tjänst, en helgtjänst, som endast skulle vara tills mars slut, men eftersom situationen ser ut som den gör just nu blev jag tvungen att tacka nej. Eftersom det även ingick att man var tvungen att kunna hoppa in vid sjukdom i tjänsten och jag som redan nu är extra på kicks, kan inte ens göra det.  Sen känner jag att jag vill kunna lägga min tid åt studierna eftersom det är väldigt viktigt för mig. Så jag och Sofie diskuterade och kom fram till att den inte passar mig just nu, så himla tråkigt..Men hon förstod mig och hon hade gjort samma sak om hon var i min situation. men hade situationen sett annorlunda ut så hade jag tagit den. Men ändå är det ett gott tecken på att man måste varit duktig och omtyckt, för inte vem som helst blir ju erbjuden. Men jag står uppskriven inför sommaren, så det blir nog där och på kicks då. hihi :)
Jag är stolt över mig själv och jag känner att jag räcker till , så himla glad :)

min eftermiddag har jag spenderat med emma på stan :)
så hon hämtade upp mig runt halv 5, sen shoppade vi lite. En rosa stor tisha och svarta skor. (kanske visar sen)

Hoppas ni mår bra.
PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: borlänge Sandra

ååh grattis gumman :)

2009-02-18 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback