Onsdag

praktik , buss , praktik , buss ... ja mina dagar spenderar jag antingen på en Buss eller på hemtex i gävle. Ibland undrar jag varför jag valde min praktik så långt bort.. jag måste faktiskt oftast byta buss 2 - 3 gånger . Men med bra musik går det helt okej, men nu börjar jag tröttna .. men men, bara att le och åka .. =) haha ..

Sen pratade jag även med praktiken från en nätbutik men tyvärr gick det inte att ha min praktik där eftersom det var mycket förändringar som skulle hända under månaderna vi har vår praktik. så nu måste jag leta vidare. men personen jag haft kontakt har verkligen kommit med bra råd och tips. så det känns jätte bra, och dom hade verkligen velat haft mig där om situationen sätt annorlunda ut. men kanske en annan gång =) bara att leta vidare nu , funderar på att antingen kanske ta en butik igen, har ju faktiskt nästan aldrig jobbat med kläder, bara på åhlens, men inte samma sak ändå. hmm, vi får se =) nätbutik elelr vanlig butik?  Mycket tankar som går igenom mitt huvud nu haha =)
men bara två veckor kvar till Leksand . .  kan man få lite inspiration av personer därborta :)

nej nu ska jag se Made in sweden =)
vi hörs.
PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback