packning pågår.

jag kände att det var dags att börja packa, eftersom man nu har alla sina saker runt om i hela huset så kanske det vore bra att börja packningen nu så man verkligen hinner :) så nu har jag packat en resväska med kläder, och sen blir det nog någon till väska för kläder samt en till lite mindre resväska för smink / hårprodukter och plattång osv. haha. det känns verkligen som man är beroende av många saker och därför bör inget glömmas hemma. :) men med världens bästa mamma som packningshjälp så behöver man inte oroa sig. Hon har verkligen koll över allt.

Sen bär det av till Valbo måste inhandla lite saker, eftersom leksand inte har något stort utbud och vissa saker börjar ta slut redan nu, köpte lite smink i går på Kicks, blev vell runt 500 kr. Så nu börjar det kännas knapert i Kassan men snart är det pengar igen , äntligen!
Jag har verkligen drömt om leksand  hela natten, och det såg inte så lovade ut i mina drömmar angående våra inneboende myrorna, men vi får hoppas att det är bättre än vad jag tror. För annars tänker jag tametusan inte sova i stuga 7 . .  men min vän åker dit i dag och övernattar och ser melodifestivalen, så vi får hoppas att det inte blir ett samtal där hon berättar saningen om myrorna haha ;) .. nej nu ska jag packa vidare . Hoppas ni mår bra och att ni som också ska packa till Leksand, lycka till. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback