storstaden ännu en gång

Börjar bli dags för sängen vid den här tiden =) ska upp på praktiken i morgon, Börjar vid 9.30 så det blir 8.30 bussen från Sandviken in till Gävle. Sedan efter praktiken avgår mitt tåg till Stockholm 17.02. Föresten testade på Mobil Biljett för första gången, Jäkla bra system alltså, behöver man inte oroa sig att man glömt biljetten, den finns ju med på telefonen. (bara man inte glömmer den nu då) .

Så tåg mot stockholm alltså.
Vi hörs när jag sitter vid datorn igen.
Michaela möter upp mig på station :)
PUSS

just det , måste packa ner åksjuktetabletterna =)




Mandys utsikt . Där skulle man kunna sitta timmar o tänka på livets meningar..
Ända till Grönalund samt allsång på skansen.
Min Amanda <3


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback