tack 3 , trots allt.

Jag insåg efter mitt samtal med 3 , att min internet fungerat hela tiden fast den där rutan vid inloggningen kommit upp och bett mig kontakta deras kundtjänst. men men , ibland är man lite knasig. sånt är livet.

måste säga att ja nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gör i leksand, Hela dagarna i skolan består av skratt och skämt samt i stuga 7 och överallt annars. Jag tycker så himla mycket om er.  Ni är bäst!

I morgon ska vi ha venisage där vi ska visa upp vår butik i miniatyr form, ska ta med kamera så ni får se i morgon :) .. Sen bär det av till borlänge med brudarna, sen får vi se hur dagen slutar..
Fest är det som gäller på lördag , längtar riktigt mycket !

nej nu ska jag och malin lyssna på Klarry , det är vår idol just nu !

PUSS


Jag och Maria från Maskeraden, Jag saknar dig min bästis!


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback