tisdag

Dagarna bara rinner i väg och timmrna bara försvinner, snart är det slut på praktiken på Hemtex, nu när man kommit in i rutinerna, sköter kassan själv och gör arbetsuppgifter som jag själv känner känns rätt. jag känner mig som en anställd redan, men bara 3 dagar kvar nu .. typiskt , men ingen har vell undangått hur mycket jag har längtat till Leksand, bara 5 dagar kvar , (ni skulle bara förstå hur mycket jag behöver det)

min vecka ser ut som att jag ska försöka hinna träffa vänner och familjen så mycket jag kan efter praktiken.
Samt börja packa snart, har ju köpt en del saker som jag inte hade när jag åkte därifrån, så malins bil bör bli fullpackad haha. sen ska jag även på maskerad kanske och lite sånt roligt :)

men jag börjar bli sjuk ? ? ... inte nu igen. 
men jag ska hålla mig borta från att vara sjuk..

Nu ska jag sova.
PUSS
 

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback