allt löste sig till slut.

I morse vaknade jag av att min lärare ringde, så vi diskuterade igenom hur allt blivit med min praktik osv. sen bestämde vi att jag skulle försöka komma in på hemtex tidigare, så jag ringde henne direkt efter och eftersom hon är en klippa så ska jag börja där på måndag =) så jag får tyvärr förlora en praktik vecka, men helldre det. så nu har det löst sig med det.

jag längtar hemskt mycket till fredag, då åker jag till stockholm.
skönt att bara komma i väg och träffa underbara människor och se hur min amanda har det =)

nej nu ska jag i väg och laga pannkakor med nattis.
(Jossan, de måste vi göra när vi "återförenas" igen haha)

Ha det så himla bra.
Bästa vän , jag tänker på dig ständigt, vill att allt ska bli bra!

/ eran Sara



Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback