amanda

I går så flyttade min kära Amanda till stockholm och jag är otroligt glad för hennes skull och övertygad om att hon kommer klara sig galant där nere. Amanda är för mig en otroligt viktig person. vi har inte alls känt varandra länge, men hon kom in i mitt liv och blev en stor del av det och sedan dess har vi stöttat och varit varandras bollplank. jag vet att jag alltid kan vända mig till henne och hon vet det samma. därför känns det så skönt att jag vet att hur många mil det är imellan oss så kommer vår vänskap överleva. Så ta vara på tiden i stor stad och skapa minnen =) .. glöm inte att jag älskar dig .


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Heej min älsklade vän!

Belv helt rörd över ditt inlägg, mamma och pappa åkte för drygt en timme sedan och det känns jättetomt. Linda o jag pratar om allt osv men ändå känns det som att det saknas något?! Kanske för att allt är nytt. Längtar så in i norden tills du kommer, jag saknar dig jättemycket. DU är en otroligt fin vän är så glad att jag har dig!



Älskar dig <3 <3

2009-01-11 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback