amanda

min underbara amanda och jag har laddat upp helgen med två filmer i går och i dag blev det valbo en sväng för att köpa något gott på systemet, men det var totalt utplockat men det blev något rosé vin, får se om man tar och festar till i kväll. vi har inte riktigt bestämmt oss ännu men vi har några olika förslag i bagaget =) .. tror även nattis och lea skulle ut och kanske maria, vi får helt enkelt se =) . men det är ju faktiskt sista helgen för min amanda här, innan hon drar mot storstaden och påbörjar sin utbildning, och sen kommer jag och bor hos henne så ofta jag kan haha.

nej nu ska jag ladda upp med lite musik , så får vi se hur humöret blir sen.
puss.




vänskap .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback