bra eller dåligt beslut?

I dag när jag var in till valbo bestämde jag mig för att ta tag i att prata med min handledare på divasboning, eftersom jag kände att hon inte engagerat sig i att jag varit där eller vad jag ens vill få ut av min praktik. Jag sa vad jag ville få ut och enligt henne så var det lika bra att jag valde en annan praktik plats. så då valde jag att sluta och nu hoppas jag att jag får börja  tidigare på hemtex och få ut något av min praktik , eftersom jag sitter och betalar för min studie så borde jag ändå vara på ett ställe där jag trivs och får ut något av.. visst jag trivdes på divas boning, men jag klickade inte med butiksägaren och då fungerade det tyvärr inte. nu känner jag delade känslor eftersom jag inte riktigt vet om jag får börja tidigare på hemtex eller inte, men jag hade ändå inte velat gått till divas boning på måndag .. rätt beslut hoppas jag =)
ska bara försöka få tag på Lasse eller Anne så jag kan snacka med dom.
tack ni som stöttat mig =)

Skriv en kommentar här
Postat av: Em

Jag tror på dej Sarabie <3

2009-01-10 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback