en ny dag på ett nytt år

I dag är det alltså första dagen på år 2009 och jag känner redan hur bra detta år kommer att bli. Jag fick även ett riktigt bra avslut på förra året med fina vänner och underbar stämmning , samt ett fint samtal med min nyfunne vän Anna, Jag saknar dig. och en bra början med att vi vann tävling och fick skåla med gratis champange tillsammans med dom finaste. jag började även året med ett samtal med michaela , ännu en nyfunnen vän , som jag även saknar ... och sedan fortsatte kvällen med goda drinkar och fina människor , hamnade sedan hemma hos min vän nattis där jag sov riktigt gott .. hela dagen har vi tillbringat framför tvn , där maraton med vänner har visats.. nu ska jag vidare till maria & Kim tillsammans med Hanna där vi ska avsluta första dagen på året med tacos , massa onyttigt och Victoria secret fashion show , inget kan bli bättre .. jag ser framemot detta år . jag längtar tills vi möts på vägen . Puss


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback