ensam varg?

aldrig . nu har jag varit hemma ungefär en hel dag och jag börjar krypa på väggarnas nart haha. gud vad jag inte är ensam varg , jag vill alltid ha folk omkring mig hela tiden, göra saker och sånt . fast egentligen för mig räcker det med att bara ha en vän bredvid. haha och saken har ju inte gjort det bättre med att man bott med malin i en stuga i 5 månader , då har man ju alltid en vän nära dygnet runt :) . men men ibland måste man nog vara för sig själv, men det är så tråkigt haha. iallafall när man gjort allt man kan göra så vad ska min kväll sluta? kanske jag tar mig utanför väggarna hem till en vän som räddar mig dag haha, man vet aldrig . 

men en sak .. jag skulle inte tacka nej till kollektiv .. =)


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback