gävle

Jag mötte upp Jessica inne på Hm på gallerian nian, vi kikade runt lite och shoppade lite =) hittade faktiskt en väska för 199 :- alltid bra att ha, så den fick de bli. sen så fikade vi på flanörhuset och snackade en massa  och sen så kom även micke förbi, så vi tog en till runda i stan och sen blev det bil hem. ska träffa dom två igen på onsdag, då ska jag o mallan in på en fest , tror det var kåren som gällde då, men vi har som sagt praktik så de blir bara en sväng =)

kicks ringde i dag, ska jobba på torsdag,
lätt att man tackar ja, när man ändå inte har pratik än, då kan man lika gärna tjärna lite pengar.


nu ska jag ta och boka tågresa.
och michaela, de får bli fredag ..  men vi ses då hjärtat <3
och amanda, håll ut snart kommer jag o våldgästar dig min finaste.

PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

ååååg, jag vill ju också träffa alla gobitar!!! min inte fan har man tid eller råd med nått, måste ju betala bensinen för lian osv...vi måste styra upp nått babe:D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback