gävle.

Min dag har bestått av att vara mesta dels i gävle, jag och nattis kom dit runt halv 4 och träffade upp madde runt 4 då hamnade vi på waneys där vi fikade och pratade fram till klockan 7, sen tog jag o nattis bussen hem till sandviken vid halv åtta och sen så har vi myst  med mat och tv hos henne , kom hem runt 22 , och sen pratade jag med amanda i telefon och nu är det datorn som gäller haha =)

mina planer i morgon:
- Ringa hemtex , fixa praktikplats tidigare
- Ringa skolan
- Åka upp till Aldos och luncha
- Träffa Maria

sen får vi se hur min resterande vecka kommer se ut.
antingen praktik eller så blir de nästa vecka.
hoppas de löser sig på bästa möjliga sätt.
PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Norsken!

Klart det löser sig hjärtat!

Du behöver inte vara orolig, annars får du komma och vara praktikant på min skola :D :D :D



/Mandis :)

2009-01-12 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback