hej o hå.

Jag ska strax i väg till Nattis för att käka lite med henne, sen får vi se vad vi hittar på , kanske att vi drar hem till maria o kim en sväng o snackar lite. i dag har jag jobbat, jobbade med Hanna, så det gick alldelese utmärkt. Ringde även till praktikplatsen i göteborg på rasten, och vilken trevlig människa med kloka ord. Så vi får de om dom kunde ha tid med mig för en praktik, hon kände att hon ville ge 100% om hon skulle ta in en praktikant, tyvärr var det redan en där nu, så vi får se, skulle återkomma nästa vecka men nu i efterhand när jag pratat med henne vill jag ännu mer än förut vara där. Hon förstod exakt vad en praktikplats skall innehålla och sånt uppskattas.
Vi får se ..

nu måste jag rusa, ska hem till amandas föräldrar o hämta
saker till henne, som jag ska ha med mig i morgon =)
tjollahopp , vi hörs =)

PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: The Norsk! /Amanda

Hej Gumman! Så söt du är som hämtar saker till mig, ser så innerligt fram tills i morgon vi ska ha SÅ mysigt :)



Love u puss puss puss

2009-01-15 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback