lördag

Jobb mellan 11.00 - 14.00 tillsammans med Hanna.
Fika med Angelica, så himla roligt att träffa henne, tack för en mysig stund =)

Sedan drog jag och nattis till sjukhuset i gävle och hälsade på vår diamant maria,

vi hade lite paket med oss och sånt dära. köpte även godis och pysselblock till kim.

sedan tog vi med kim till max så han fick lite mat i siig =) himla roligt hade vi.


sedan åkte vi hem.

fixade oss och sen har vi nu varit ute, det var riktigt roligt o gå ut med mallan o Nattis.

vi var först hos nattis och drack och snackade.

sen blev de utgång med dom, men det var helt okej, kom hem för en kvart sen =)


Kim ringde nyss , operationen gick bra för maria

och nu låg hon på uppvakningen, känns så himla skönt att höra det.

Lite tårar kom men det 'är bara för hon är den viktigaste person för mig.

Nu ska jag försöka sova lite.
snackar just nu med nattis , jag älskar henne!
Puss 


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback