minnen , malin och maria !



Jag hade lite tråkigt så jag loggade in på min Lunarstorm.
Där läste jag gamla dagboksinlägg och här har vi lite minnen.
Bland annat, det första ni läser , det är första gången jag och malin träffade maria utanför
åhlens, första festen, första efterfesten hos timo , och sen rullade det bara på. Men vilken kväll.
Sedan har vi även varit med att förlora marias lilla hund Lilo , som vi alltid kommer älska.
Sedan har vi varit med om konstiga helger i stockholm, och konstiga människor.
men jag ser tillbaka på den tiden med ett stort leende, ni har gjort mig till den jag är i dag.

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

hahaha men va fan var det där med dagens lapp, minns att vi hade kul åt de iaf, men varför? hahaha

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback