mötet avklarat

Kom nyss hem från mötet med Sofie på hemtex och vi gick igenom lite hur vi ska lägga upp det.
Så jag ska börja hos henne 08.00 på måndag, eftersom det är då det mesta dels kontorsarbete utförs. så jag ska vara med när hon gör löner , veckoresultat och sånna saker och det känns super roligt. sen var det skönt att höra att hon förstod vad mina förväntningar var och jag tror denna praktik tid kommer gå utmärkt.

vad har jag då kvar att göra under dagen?

ska skjusa maria senare, och hämta mamma..

men favorit tiden är ändå runt 17.00 då ska jag träffa "norlandsguld" Jessica och fika lite med henne och bara umgås, känns riktigt efterlängtat. sen får vi se vad vi hittar på .  hoppas mallan hinner följa med!!

så vi hörs senare fina personligheter.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Madde

Du måste få ett lösen av mig så adda på msn [email protected] :)

2009-01-13 @ 16:11:11
URL: http://nogg.se/madeleneeriksson
Postat av: Brallan

ååååh! jag som vela med idag, jag hann inte och min PINkod var inte i stugan:( så imorgon köper jag mitt sista nummer hahaha..va kul att det löser sig med LIAn gullet! du kommer få det kanoooon!!! puss puss <3

2009-01-13 @ 22:31:00
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/
Postat av: Brallan

det ser ut som om du kommer få en kanoooon grym LIA period babe! var till lekke idag, hittade inte PINkoden, letade jag lite mer noga i lådorna hemma så hittade jag den för 5min sen hahaha, nu är jag kontaktbar igen hahaha!!

2009-01-13 @ 22:43:17
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback