nyhet på hemtex , nu i mitt rum!





Denna underbara ljuslykta inhandlade jag i dag på hemtex, svårt att hålla sig när man står och packar upp den. Så nu står den och lyser i mitt rum och de kommer passa underbart bra i min och malins stuga sen när vi är tillbaka. Har även köpt handdukar till vårt badrum och lite sånt där =) .. (alltid bra o ha sen när man flyttar vidare) , mer än hemtex så har min dag sett ut på så vis att jag träffade nattis en sväng och hängde med henne.
Får bli sängen strax, ska upp 05.30 , börjar 07.00 på hemtex och tänka  sig vilken gullig pappa man har som skjusar mig in , :) .. föresten kommer Amanda hem på Fredag , jag bara längtar!


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Den ska jag med köpa, den är underbar :)

2009-01-28 @ 22:28:27
Postat av: Josefine

Den ska jag med köpa, underbar ju :)

Postat av: Josefine

Ja jag kan ringa dig imorgon så kan vi snacka lite hemtex och sen kan vi bestämma någon dag då vi ska mysa med våra ljuslyktor <3

2009-01-29 @ 17:36:55
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback