Onsdag

I dag började jag redan vidd 07.00 på hemtex, och jag måste känna att det var lite jobbigt att komma upp. sedan har jag börjat känt mig lite sjukt, ont i huvudet och såvidare. hoppas inte det slår ut något mer. slutade rätt tidigt i dag redan vid halv tre, då hämtade pappa mig och vi åkte äntligen och lämnade in min kamera och tack vare han som jobbade där fick jag en sprillans ny och än modell nyare också, tack för det.  Sen träffade jag min kära Emma på stan och fikade med henne, har även hunnit med att fika med Malin , träffat Maria och Nattis. Så min dag har varit fullbokad. Men det är ju så jag vill att mina dagar skall se ut .. =)  i morgon är det  en ny dag .. taco kväll med dom bästa?!


Skriv en kommentar här
Postat av: Carro

haha, är de kameran på bilden du fick?? :P och om de är den, så måste jag fråga dig. Är den braaa? :P jag funderar på att köpa den ju :P står mellan den och en annan, haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback