praktik

första dagen på min praktik , som jag har på divas boning i gävle.
helt okej dag , har inprincip gjort om olika avdelningar i affären tillsammans med gittan. så jag fick ansvaret  för borrning o sånt, kanske att man ska styra om sin väg och bli snickare haha =) . nej men jag har haft en bra dag , lite folk och sånt men hoppas det blir bättre =) ska träffa monica i morgon, (ägaren) så då kan man lägga upp praktiken mer.

har även börjat leta praktik i göteborg.
är så himla taggad på det , och jag har fått ett svar, så vi får se vad det leder till =)
(men med min otur så ...)

Hoppas ni mår bra.
det gör jag , fast jag känner att något är på väg krypandes .. har ju inte varit sjuk än som alla andra haha.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

bra att det gått bra gumman, vi får höras imorgon eller nått:) vem har du fått svar av? jag måste fan börja leta jag med:S puss gullet<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback