söndag

i går hade jag och amanda en trevlig liten förfest hos mig, med inte allt för gott vin men mycket bra prat och sånt behöver man få ha med sina vänner =) sedan kom tanja och hängde med oss sen drog vi ner på krogen och dansade av oss lite och sen blev det taxi hem tillsammans med Amanda. tack tjejer för en rolig kväll :)

i dag har jag hämtat min dator, så den står på laddning och min kusin ska fixa den i morgon så jag får virusskydd o sånt sen är den klar för användning =)  sen i dag har jag bara slappat i sängen med dator och the hills på tv, nu är det någon film. blir lungt i kväll, börjar ju 07.00 på kicks, ska vara med på inventering,tur jag kunde vara med där. eftersom min praktik börjar på onsdag. börjar bli nervös, men ser även framemot det .

puss

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

jag är nervös, jag börjar imorgon, gaaaaaaaaah:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback