Söndagskväll hos nattis.

Hämtade upp Nattis vid fem, hyrde film och köpte massa onödigt haha .
sedan drog vi hem till henne och då snackade vi med Mallan, då åkte jag och hämtade henne.
mellan landade på Mc Donalds och sedan var det mys hemma hos Nattis.
Sen drog mallan hemåt och vi kollade på film.

I morgon är det ny vecka , och ännu en vecka på Hemtex.
Börjar vid 8.00, Så pappa ska skjusa in mig, :)

Sen får vi se om min älskade maria kommer hem i morgon.
Jag hoppas på det, annars kanske man tar en titt på vägen hem på sjukhuset.
Jag saknar henne riktigt mycket.

PUSS



Passar på och lägger upp bild på mig och mandy
från när jag var hos henne i stockholm, Snart är det fredag, då är du i sandviken igen :*


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Ja, vi kan komma och bo hos dej lite då och då :P Så då får du mig på köpet, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback