tack för i dag

jag har nu färgat mitt hår men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men som om det har gjort de förut? men nu är det ljust rödbrun , kan ärligt inte riktigt förklara. får hoppas att det blir bra i morgon i ljuset. Nattis har också färgat och det blev riktigt bra =) . .  sen gjorde vi även tacos och kikade på tv. En helt klart mysig kväll.

nu ska jag strax sova , ska faktiskt jobba i morgon tillsammans med hanna på Kicks mellan 11- 14 , så det ska bli roligt. Sen blir det nog fest på kvällen, Måste även hinna träffa Amanda.  =) 
Lyssnade nyss på Radio Halland, Sara Var med där för någon dag sen. dom pratade lite snabbt om fans och hon nämade att några har följt henne under hela tiden. dit räknas jag och carro kan jag garantera, vi har ju ändå lyssnat och stöttat henne i ungefär 5 år, och tänka sig att hennes platta släpptes för 5 år sen ungefär. och nu äntligen kommer det en ny till sommaren och jag längtar . .  =) , det är musik för mig.


Carro o Jag =)


Sara in action .


Skriv en kommentar här
Postat av: Agnes

Läckra bilder ^^

Postat av: Carro

Hon är bara Bäst!!! Ingen kan någonsin ta hennes plats... <3 Hon är speciell den där Sara!!!

2009-01-31 @ 12:25:06
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback