tåget

just nu sitter jag på tåget, och jag åker en sån där dubbeldäckare och det får mig att minnas tillbaka till när malin och jag ständigt åkte ner och besökte maria när hon pluggade till make up artist. och nu ska jag ner och besöka amanda som pluggar likadant, vilken bra vän jag är haha.  det är riktigt svårt att skriva på tåget för det är så gubbigt och sånt, men man måste ju ändå uppdatera lite. nu lyssnar jag på melissa horn som jag fått av josefine, och jag är beroende haha. (.. tråkigt att du inte kunde följa med till stockholm) .. nej nu börjar jag må illa. dags o lägga i från sig datorn, gu vad jag blir åksjuk direkt, dåligt av mig .. men men, nästa gång vi hörs är jag i stockholm =) PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback