tankar

Lite små tankar -
 Jag sätter kärriären högt upp på listan över vad jag ska uppnå med mitt liv, jag vet och jag ska göra något jag brinner för och jag är redan nu på god väg att ta mig till det målet. Det bästa jag har gjort är att ta beslutet att åka till leksand och tänka på mig själv och göra något jag vill arbeta med i framtiden. Jag kommer ge 100% extra varje gång nu under dessa år. jag vill ju det här så himla gärna därför tänker jag inte slösa bort min tid. Jag vet att jag kommer lyckas. om man inte tror på sig själv, vem ska då tro på dig?`

Vänner
Det är för mig det viktigaste i världen. Jag har haft människor som kommitt och gått in i mitt liv men den person som stått stadigt vid min sida dom senaste 5 åren är min bästa vän maria. Sedan har jag haft den otroliga turen som träffat Nattis och Amanda, det är dom 3 personerna som står mig närmaste hjärtat. Jag har även nyligen funnit fina vänner i kära leksand och det  är jag oerhört tacksam för, några har kommit mig närmare några inte, men jag uppskattar er alla. Det är något unikt med er, ni förstår och ni inspirerar mig att ge järnet. 

Jag har världens bästa familj som stöttar mig till 200% !

"hemma är inte där du bor, det är där dom förstår dig"


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback