tisdag.

Nu är det snart ut på tisdagen och det känns verkligen som veckorna springer framåt, och det känns bra eftersom jag längtar tillbaka till människorna i leksand. men först har man några veckor kvar på hemtex och det känns roligt. det är mycket med att bygga upp våren i butiken nu, så man kan säga att man har ont i varje del va kroppen, men det är det värt =) i går var jag hem till maria , Hon var hos hennes föräldrar som ligger 2 min gångavstånd från mig ungefär. konstigt nog har vi bott så nära varandra bra länge men inte alls vetat om varandra förän för några få år sedan. haha. Men jag var iallfall dit och myste med henne o kim , allt var bra med henne men hon var svag efter operationen och hon hade såklart ont i sin mage. men jag hoppas det går över snart =) .. glad att ha henne tillbaka igen .  I dag har jag bara varit hemma, duschat och sånt, pratade nyss med Amanda i telefonen, saknar den tjejen riktigt mycket.  men vi ses om 3,5 vecka.

nej nu ska jag se sex and the city sen blir det top model.
tidig kväller i kväll, börjar 8 denna vecka. till o med kanske 7 på torsdag =)

PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback