tisdag

Hemtex -
I dag har praktiken gått bra och jag trivs med personalen, har träffat alla utom en tjej som kommer i morgon, blir roligt. sen är det kul att en tjej har kollat in utbildningen som jag går, så man kanske kan få henne att börja haha =) ..
annars funkar allt bra , ska även vara med på personalmöte någon dag, roligt.

Nu ska jag snart till maria och hänga där en sväng, nattis ska också med sen var det några till där, kompisar till kim =) så vi kanske kikar på någon film eler så, men blir tidig kväller när man ska upp 7.00 på morgonen, men sånt är livet. skönt att man har planer för alla dagar, att man inte behöver sitta inne och ha tråkigt. i morgon föresten ska jag o malin på fest , fast nyktra eftersom vi har praktik dagen efter, (iallafall jag) , så vi ska på fest med jessica och micke i gävle. så det ska bli skojj att träffa dom och sådära. sen får vi se hur resten av veckan blir, ska jobba på kicks på lördag, sen ska jag försöka träffa angelica som kommer hem till helgen och sådära. det låter bra =) .. men först o främst, de är bara tisdag sara haha .

hoppas ni mår bra.
puss


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback