to day and yesterday

I går som sagt så åkte jag o malin in till gälve och till högskolan och studentrummen där. vi hängde med Jessica Micke och hans kompis. Vi spelade Rock band och vi var ett jävla bra band måste jag säga haha. sedan drog vi även på en inflyttningsfest som någon hade som micke kände. Jag Jessica och malin intog köksbordet och åt upp chipsen och vi hade även "tacofest" haha. hoppas på bilder från micke snart . sen drog vi tillbaka till Mickes rum där vi spelade åter rock band och ringde anna en sväng, (tycker du borde varit med) . och sen drog dom på kåren och jag och malin hemåt. kom nog hem runt halv 1. 

gick upp 07.00 i morse och sen var det dags för bussen vid 8.00 och sedan var jag på hemtex vid 09.20 och då fick jag fixa lite på datorn , skicka in lite saker angående reklamationer osv. sedan har jag gjort om vid morgonrockarna och badrums avdelningen hela dagen. Dåligt ont i ryggen nu när man bär på saker som väger  ton, men det funkar. Så i kväll blir jag bara hemma . . . 

PUSS 

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback